Tesla
  • Model 3
  • Model Y
  • Model S
  • Model X
  • BMW
  • i4
  • iX
  • i3
  • iX xDrive40
  • iX3
  • i3s 120 Ah
  • Audi
  • e-tron GT
  • e-tron Q4 Sportback
  • e-tron S 55 quattro
  • e-tron S Sportback
  • Mercedes
  • b250e
  • EQC 400
  • GLE 350 DE Hybrid
  • EQA
  • EQE
  • EQS
  • EQB
  • EQV
  • eVito
  • Jaguar
  • I-Pace EV400
  • Porsche
  • Taycan
  • Taycan Sport Turismo
  • Taycan 4S
  • Cayenne E-Hybrid
  • Panamera E-Hybrid
  • Volkswagen
  • ID.4 Pure
  • ID.6 Pure Pro
  • e-Up!
  • ID.3 Pro
  • e-Golf
  • ID. Buzz
  • ID.5 Pro
  • Nissan
  • Leaf
  • Sylphy
  • Ariya
  • Leaf e+
  • e-NV 200
  • Hyundai
  • IONIQ 5
  • IONIQ 6
  • IONIQ Electric
  • Kona Electric
  • Polestar
  • 2 Long Range
  • 2 Standard Range
  • 5 2024
  • Volvo
  • C40 Recharge
  • XC40 Recharge
  • XC40 Recharge Twin
  • Landrover
  • Range Rover PHEV 2022
  • Range Rover P510e
  • Range Rover EVOQUE PHEV
  • Range Rover Velar PHEV
  • Range Rover Defender 2021
  • Range Rover Sport phev
  • Renault
  • Megane E-Tech EV60
  • Zoe
  • Kangoo E-tech 2022
  • City K-ZE
  • Rivian
  • R1T
  • R1S
  • Peugeot
  • e-208
  • e-Rifter
  • e-Expert Combi
  • e-Traveller Long
  • Mazda
  • MX-30
  • Ford
  • Mustang Mach-E SR
  • Mustang Mach-E GT
  • F-150 Lightning
  • Cupra
  • Born
  • Lexus
  • UX 300e
  • NX PHEV SUV
  • Lucid
  • Air Dream Edition
  • Air Grand Touring
  • Air Pure
  • Air Touring
  • Opel
  • Corsa-e
  • Mokka-e
  • Vivaro-e Combi
  • Zafira-e Life
  • Combo-e Life
  • Toyota
  • RAV4 EV
  • bZ4X
  • PROACE
  • Chevrolet
  • bolt 2020
  • volt
  • KIA
  • e-Soul
  • EV6
  • e-Niro
  • MG
  • MG 4 EV
  • ZS EV
  • Marvel R Performance
  • MG5 EV Long Range
  • Honda
  • M-NV
  • X-NV
  • e Advance
  • Fisker
  • Ocean
  • Karma
  • Skoda
  • Enyaq iV
  • Enyaq iV 50
  • Citroen
  • e-C4
  • e-C5
  • e-Berlingo
  • e-SpaceTourer
  • e-Jumpy Combi
  • Mini
  • Cooper SE
  • Countryman Cooper 2022
  • Fiat
  • 500e
  • Genesis
  • GV60
  • Smart
  • EQ
  • JAC
  • iEV7s 2019
  • iEV6E 2018
  • NIO
  • ES6
  • ES8
  • DS
  • 3 Crossback E-Tense
  • Aiways
  • U5
  • X Peng
  • G3
  • P7
  • P5
  • BYD
  • HAN
  • Tang EV600
  • BYD Song L
  • BYD Song Plus
  • BYD Yuan Plus
  • Seal
  • Yangwang U9
  • e5
  • Baic
  • eu5
  • ex5
  • Zeekr
  • 001
  • X
  • У автомобіля з електромотором є багато плюсів перед звичайним транспортом із двигуном внутрішнього згоряння. Головна перевага, це поповнювати запас ходу під час очікування власника стоячи біля паркування офісу або в гаражі.

    Вперше купити домашню зарядну станцію може бути трохи складно - це відносно велике вкладення, і тому ваше рішення потрібен час, щоб ретельно обміркувати. У цій статті ви дізнаєтесь, які станції варто підбирати до свого електричного автомобіля, а при натисканні на марку автомобіля будуть підібрані оптимальні станції з розрахунком часу зарядки під кожну модель.

    Яку станцію вибрати: універсальну або спеціальну від автовиробника

    Відразу хочемо розвіяти міф про спеціальні зарядні станції для конкретної марки автомобіля. Якщо станція має сертифікат якості за всіма стандартами, то вона однаково добре заряджатиме будь-який електромобіль, головне щоб підходив штекер станції в розетку зарядки на машині. Це як із бензином, не існує ж бензину під конкретну марку Audi, BMW, Mercedes або Nissan. Так і із зарядним пристроєм, якісна станція підтримує повний протокол зарядки, який реалізований на заводах з виготовлення високовольтних батарей для автомобілів. Якщо ж ви прихильник офіційних пристроїв від автовиробників, у нашому каталозі знайдуться і такі, але найчастіше це станція стороннього виробника з улюбленою вами наклейкою марки автовиробника.
    Не варто звертати увагу на найдешевші станції, в яких протокол передачі реалізований не повністю і немає сигналу -12V, у кращому разі зарядка просто не піде, у гіршому може закидати помилок у бортовий комп'ютер і потрібно буде їхати на сервіс, щоб знову запрацювала можливість зарядки.

    Як вибрати зарядну станцію для електромобіля?

    Найбільше підбирати станцію за кількістю фаз у вашому будинку та в зарядному лючку електрокара. Якщо у вас дома три фази та порт зарядки Type 2 або GB/T з контактами під три фази, бінго, це найкращі умови для заряджання будинку. Якщо у вас дома тільки одна фаза, не варто засмучуватися, в однофазному режимі силовий інвертор може паралельно працювати і споживати потужність рівну двом фазам. Таке підстроювання до 32А можуть робити моделі BMW i3, Mercedes B250, Audi e-tron, Jaguar i-pace 2020. Зверніться до наших експертів і ми підкажемо, чи зможе ваша модель автомобіля споживати в однофазному режимі 7.4 кВт, або все ж таки обмежено трьома кіловатами незалежно від кількості фаз.

    • Електромобілі з ЄС – оснащені портом зарядки Type 2, він же Mennekes. Такий роз'єм має 3 або 5 силових контактів для однофазної або трифазної зарядки. Цілком електричні моделі по одній фазі здатні приймати до 32А 7 кВт, а гібриди до 16А 3.7 кВт. Європейські електромобілі з Type 2 в основному оснащують 11 кіловатним бортовим інвертором, а варіант на 22 кВт йде як додаткова опція у багатьох автовиробників. У рідкісних моделях Mercedes EQC 2014-2019 років можна зустріти двофазну варіацію для 16 А зарядки по двох фазах.

      Електромобілі з США - йдуть із роз'ємом зарядки Type 1, інша назва J1772. Такий порт 3 силових контактів і розрахований тільки на однофазну зарядку 220-240 вольт. Максимальна потужність у багатьох американок становить 32А 7.4 кВт, тільки тісла може брати струм до 48А 11 кВт та Audi e-tron до 40А 9.2 кВт по лінії 220В.

      Електромобілі з Китаю приходять до нас із типом зарядки GBT, точніше GB/T 20234.2-2015. На вигляд такий штекер дуже нагадує європейський "вивернутий" Type 2. Тому офіційні китайські електромобілі оснащені Type 2 у Європі. Хоч штекер передбачає потужність зарядки до 22 кВт, але майже всі електромобілі беруть змінний струм лише під одній фазі до 32А 7.4 кВт. Хоча baic eu5 може споживати і всі 3x32A за трьома фазами.

    Які функції повинні бути обов'язково в зарядному пристрої?

    Головних функцій лише кілька, вони відповідають за безпеку під час заряджання:

    • ПЗВ (захист від удару струмом) - найголовніше, що має бути всередині станції, так це захист від витоку струму. Такий модуль убезпечить Вас у разі дотику у металевій поверхні корпусу. Витік струму може статися на неправильно відремонтованому електрокарі, де пробито ізоляцію проводки під капотом або є контакт батареї на корпус. У першому випадку достатньо буде ПЗВ тип А (30mA), для захисту від постійного струму високовольтної батареї на 400V потрібно ПЗВ тип B DC (6mA).
    • Моніторинг заземлення - у разі пробою ізоляції, наприклад, у дощ, небезпечна напруга піде в землю, а ПЗВ моментально відключить процес зарядки до з'ясування причин. Якісна зарядна станція проводить моніторинг наявності заземлення постійно, а не тільки на початку процесу підключення штекера.
    • Перевірка якості напруги - висока напруга небезпечна для силового інвертора всередині електромобіля, своєчасне відключення запобігає виходу з ладу. Імениті бренди роблять зарядні станції з аппрограмним паратним та програмним комплексом захисту від такого випадку. Своєчасне вимірювання напруги дозволить довго і безпечно заряджати високовольтну батарею.

    Всі інші функції підвищують зручність досвіду використання та не впливають на безпеку. Такі пристрої можуть бути оснащені віддаленим доступом, дисплеєм, програмою для смартфона, балансуванням навантаження, OCPP білінгом, та іншими корисними речами. Пристрій з таймером може заряджати в певний нічний час, коли найдешевша електрика. Пам'ятайте, особливу увагу варто приділити силовим модулям та сертифікатам безпеки.

    А може самому зібрати щиток для електромобіля?

    Такий варіант підходить для гіків умільців, які хочуть самостійно зібрати зарядний пристрій як конструктор. В інтернет-магазині EVnoon можна купити комплектуючі для збирання зарядної станції самому. Але хочемо відразу попередити, що дешевше ніж деякі готові пристрої це не буде. Запасіться відразу достатньою кількістю часу та сил, щоб поринути у тему та схемотехніку складання. Адже така станція потрібна електромобілю для безпечного заряджання, від вашої збірки залежатиме надійність тривалої передачі струму високої потужності. Плюсом самостійного збору боксу може бути переконання в надійній закрутці гвинтиків між комплектуючими, але DIY контролери часто не блищать функціоналом. Набагато раціональнішим є купити готовий зарядний пристрій, який за рахунок масовості складання може вийти дешевше, і ви заощадите купу часу. А серійне виробництво завжди потребує сертифікатів, тому у надійності також не потрібно переживати. Але якщо вам потрібно підключити станцію до розумного будинку, тоді варто звернути увагу на моделі з відкритим API доступом. Це готові станції від відомих брендів з гарантією, які дозволяють інтегрувати зарядку через OCPP протокол або REST API в систему управління домом, наприклад Home Assistant, OpenEnergyMonitor, majordomo або Tasmota.

    Де купити відповідний безпечний зарядний пристрій?

    Краще зарядні станції для електромобілів купити можете у нашому каталозі EVnoon. Наш вузькоспеціалізований магазин пропонує тільки якісні та безпечні зарядні пристрої під будь-які завдання. Технічні експерти допоможу вам з вибором під будь-яку модель електрокара, перевірять параметри зарядного порту та кількості фаз у вашому гаражі та транспортному засобі.

    Якщо вам потрібне встановлення зарядної станції, надсилайте нам відео з бажаного місця встановлення. Досвідчені електрики попередньо оцінять план робіт та візьмуть із собою все необхідне для швидкого встановлення за один візит. У той же час перевірять якість заземлення, щільність ізоляції, налаштують станцію під можливості вашої розетки в гаражі або встановлять нову потужну розетку для швидкого заряджання.