Нові моделі
Електромобільний світ поки що не розробив уніфікованого стандарту для заряджання електрокарів. Це пов'язано з регіональною специфікою виробництва, постачання та експлуатації електричних автомобілів, тому для електромобілістів, особливо з ринків, де використовуються моделі виробництва різних країн, важливо розуміти відмінності та специфіку зарядних станцій з різними типами роз'ємів.
Зарядні станції для електромобілів поділяються на два основні типи:
Станції загального користування - це “електричні АЗС”, доступ яких відкритий всім власникам електромобілів за певну плату. Загалом це зручне рішення для зарядки електрокара, але в ньому є кілька недоліків:
Станції загального користування ідеально підходять для власників електромобілів, які живуть переважно в квартирах і не мають можливості встановити окремий зарядний бокс.
Приватні зарядні станції можуть дозволити собі мешканці приватних будинків, які мають можливість встановити персональний зарядний комплекс для особистого користування.
Власникам електрокарів зарядна станція для приватного використання потрібна з кількох причин:
Потужність зарядної станції для електромобіля визначається виходячи з моделі та потужності побутової електромережі.
Type 2 або Mennekes (від назви компанії розробника) класифікують як "європейський" зарядний порт. Моделі електрокарів сумісних для зарядки з Type 2 це: Hyundai Ioniq, Kia Soul EV, Opel Ampera-e, Renault Zoe, "європейські" Tesla Model S та Model X.
Штекер для зарядки є 7-контактним роз'ємом, у формі обрізаного у верхній частині кола. Контакти розташовуються в три ряди, у першому - два невеликі, у другому - три більшого діаметру, у третьому - два контакти ідентичні другому ряду.
В однофазних мережах потужність порту ідентична Type 1 і становить 7,4 кВт. У трифазних мережах з навантаженням 380В даний порт здатний підтримувати потужність зарядки від 22 до 43,5 кВт.
Зарядні станції для електромобілів з ЄС із портом Type 2, зокрема для трифазної мережі, можна віднести до категорії швидких зарядок, тому вони мають низку помітних переваг:
Основне розташування станції визначає замовник або в цьому допоможуть наші фахівці, які запропонують оптимальне місце для встановлення.
Як правило, станції встановлюють на стіні будинку, у гаражі, на паркувальному місці. Для останнього варіанта краще розглядати пристрої із віддаленим доступом, щоб контролювати процес експлуатації станції.
Першочергове значення має країна виробництва. Для електромобілів орієнтованих на європейський ринок, краще купити зарядні станції випущені в країнах ЄС та України, або розглянути варіанти китайського виробництва.
Обов'язково звернути увагу на сертифікати і якість компонентів, при цьому окремо переконатися, чи має вибраний продукт сертифікат або просто декларацію. При виборі типу силового модуля станції важливо орієнтуватися частоту подальшої експлуатації. Для не частого використання підійдуть станції з реле, а для більш високих навантажень рекомендується надати перевагу станціям з контактором.
Для зручності експлуатації вибирайте продукт з можливістю регулювання потужності та динамічним балансуванням, наявністю ПЗВ та достатньою гнучкістю кабелю в морози.
Обов'язково переконатися у наданні гарантії та сервісного обслуговування.
Наша компанія надає гарантію та прискорений гарантійний сервіс. Продає лише перевірені пристрої високої якості виробництва. Наші фахівці допомагають у виборі станцій, надають технічну допомогу та налаштовують пристрій до роботи. Компанія проводить індивідуальні консультації з кожним клієнтом, підбираючи найоптимальніший варіант пристрою під конкретний електромобіль. На наступні покупки діє гнучка система знижок.