Фільтри
10 000 грн110 000 грн

Нові моделі

показано 1—18 з 36 товарів
Топ продаж
В наявності
23 900 грн 25 500 грн
Топ продаж
В наявності
25 900 грн 27 000 грн
Топ продаж
В наявності
21 900 грн 23 000 грн
Топ продаж
В наявності
34 200 грн
В наявності
36 900 грн
Топ продаж
В наявності
34 200 грн
В наявності
20 900 грн
В наявності
28 500 грн
В наявності
24 900 грн
В наявності
20 900 грн
В наявності
28 900 грн
Топ продаж
В наявності
28 200 грн 32 200 грн
В наявності
31 300 грн
В наявності
25 500 грн
В наявності
28 500 грн
В наявності
25 500 грн
В наявності
16 900 грн
В наявності
21 500 грн

Автомобілі на електриці стрімко набирають популярність Україні. На відміну від бензинових авто, електрокари не використовують викопне паливо для руху, тому їм не потрібні заправки. Для живлення акумулятора потрібен зарядний пристрій (ЗП), до якого підключається авто та живиться енергією.

Навіщо потрібна настінна зарядна станція та якої потужності

Купити особисту зарядку для електромобіля потрібно для безпечної передачі енергії машині без ризику короткого замикання. Електромобілі можна заряджати від домашньої розетки, але це сильно навантажує проводку і незабаром викликає перенапругу. При використанні настінної електрозарядки зростає не тільки безпека, але й швидкість – зарядка електромобілів відбувається у кілька разів швидше за розетку, яка йде в комплекті.

Для більшості гібридних електрокарів підійде електрозарядка з мінімальною потужністю 3,7 кВт, але такі гібриди, як Panamera E-Hybrid та Mercedes GLE 450 DE, приймають потужність до 7 кВт (32А), ну а вище їм не потрібно. Купівля пристрою більшої потужності буде зайвою тратою грошей, звичайно якщо немає в планах наміру придбати чистий електрокар в найближчому майбутньому.

Розповсюдженими є зарядні станції на 11 кіловат, які використовують більшість електромобілів. Якщо порівнювати штатний пристрій, який йде в комплекті, то різницю видно одразу - наприклад, BMW i3 заряджає "повний бак" штатною розеткою на 10-12 Ампер (~ 2 кВт) цілих 10 годин, тоді як 11-кіловатною станцією всього 3 години.

Деякі електрокари споживають більше 11 кіловат, для них потрібна станція до 22 кВт. Але оскільки підзарядка високовольтної батареї автомобіля відбувається як мінімум дві години, варто подумати, чи потрібні такі великі потужності. Ну а для багатьох електрокарів, особливо з Китаю чи США, по одній фазі до 7 кВт достатньо.

Режими роботи електрозарядки навісного монтажу

Міжнародним стандартом IEC 61851-1 регламентується 4 режими:

  1. Mode 1 – найнебезпечніший спосіб. Заряджання здійснюється звичайним подовжувачем, контроль над взаємодією джерела струму та машини не ведеться. Режим небезпечний тим, що машину не можна залишити без нагляду – можливе перегрівання обладнання. Заряджається довго, кабель нічим не захищений.
  2. Mode 2 – машина заряджається таким самим кабелем, але з вбудованим контролером. Він стежить за температурою обладнання та заземленням. Запобіжник захищає пристрій від перегріву та стрибків напруги. Машина заряджається повільно.
  3. Mode 3 – застосовується спеціальний кабель з роз'ємами на кожному кінці. Найбільш популярний спосіб – такий режим поширений на станціях, починаючи від 3,7 кіловат для домашнього використання та закінчуючи 22 кВт для промислових обсягів.
  4. Mode 4 – підключення відбувається безпосередньо з акумуляторами, завдяки чому виходить подолати обмеження по максимального струму. Спосіб вважається найшвидшим, але він дуже дорогий, тому поширений тільки на трасах. Адже вартість такого інвертора іноді дорожча за сам електромобіль.

Типи роз'ємів електромобілів

Крім класифікації зарядки, існує поділ за типами штекерів, який регламентується міжнаціональними стандартами IEC 62196-2 для змінного та IEC 62196-3 для постійного струму:

  1. Type 1 – круглий корпус з трьома робочими контактами та двома керуючими. З конструктивних особливостей виділяється засув для запобігання випадкового відключення. Максимальний струм - 80А, напруга - 240В. Тип штекера створений спеціально для США та Японії, що використовують однофазну підзарядку змінним струмом. Зустрічаються на території Південної Кореї. Варто відзначити, що більшість електромобілів споживають силу струму по Type 1 до 32А, і тільки для Audi e-tron, Mercedes B 250 та Tesla Model S/3/X/Y сила струму може бути 40А або трохи більше.
  2. Type 2 - офіційний тип для всіх пристроїв, що використовуються на території Євросоюзу. Поділяється ще на кілька різновидів для однофазної та трифазної зарядки. Електрозарядка з однією фазою не має контактів L2 та L3 і ціна зарядки буде дешевша але і час зарядної сесії довше. Габарити однакові, ці варіанти взаємозамінні, але трифазний тип не працюватиме на повну. За стандартом напруга – 400 В, максимальна сила струму – 63А для трьох фаз. Але де-факто автовиробники використовують інвертори на 3 x 16А (~11 кВт) або як опція 3 x 32А, що приблизно 22кВт.
  3. GBT - китайські штекери, що відрізняються високою потужністю. Зовні схожі на Type 2, але при цьому несумісні. Оскільки це китайська технологія, на території України та країн Євросоюзу при імпорті необхідна заміна порту, що й роблять офіційні дилери, але при "сірому" ввезенні китайських авто порт зарядки не змінюють, що породжує швидкий попит на зарядні станції з штекером GBT. Більшість "китайців" споживають також 7 кВт, і лише кілька моделей, наприклад BAIC EU5, зможуть брати заряд аж до 22кВт за трьома фазами. Також є перехідники для китайських електромобілів, що дозволяють заряджати авто на європейських станціях.
  4. Tesla USA – використовується виключно для тесламобілів. Запатентована Supercharger-зарядка Tesla. Здатна заряджати Теслу з нуля до ста відсотків за 75 хвилин. Ціна зарядної станції зі штекером Tesla UMC значно дорожча, оскільки купити новий штекер неможливо через обмеження автовиробника.

Де встановлювати настінну зарядку для електромобілів?

Зарядний пристрій для електромобілів можна встановити майже в будь-якому місці. Ось найуспішніші варіанти:

  • Стіна приватного будинку – зарядний пристрій не перевищує 5 кг за масою, тому його легко утримає навіть стара стіна. Для захисту від вуличних опадів, таких як дощ, сніг, туман, зледеніння, потрібно перевірити наявність захисту корпуса станції від вологи, він має бути не нижче за IP65. Щоб пристрій був дійсно безпечним і в спеку, потрібно вибирати станції з заявленою можливістю встановлення на вулиці. У таких моделях, крім герметичності, ще й внутрішня електроніка розташована таким чином, щоб не перегріватися на сонці. Якщо станція не вологозахищена, то має бути обладнаний захист від вологи – навіс або короб, що часто ускладнює встановлення та нівелює економію.

  • Гараж – тут пристрій буде захищений від впливу опадів та знаходитиметься близько до місця стоянки автомобіля. У гаражах є розетки для заряджання електромобіля, що не потребує додаткового монтажу проводки.

  • Парковка – тут себе добре показують зарядні станції з онлайн-управлінням, які виключають незручності з отриманням розрядженного електромобіля в критичній ситуації. Тут краще підбирати станції з можливістю сповіщення Вас про раптове відключення подачі електрики, щоб Ви були повністю впевнені що електричний друг Вас не підведе перед поїздкою.

Без знання електрики встановлення ЗП стане проблемою. Скористайтеся послугами наших професіоналів. Спеціалізуючись на настінних пристроях, вони можуть підключити бокс без шкоди для комунікацій. Перед встановленням також варто перевірити якість заземлення, а не тільки його наявність. Звертайтесь до нас, і досвідчені електрики з вимірювальними інструментами встановлять зарядну станцію та проведуть випробування якості електропроводки у вашому будинку.

На що звертати увагу при виборі зарядної станції для електромобілів

Купити безпечну станцію реально, якщо приділяти основним показникам належну увагу:

  • Виробник – не варто брати найбюджетніші пристрої, тому що це безпека електромобіля, бажано подивитися відгуки власників. Ціна дешевої зарядки для електромобілів може стати великою проблемою через 3-6 місяців, що нівелює економію купівлі небезпечного обладнання.

  • Країна-виробник – кожна з країн-виробників робить упор на вид роз'єму, та строгість сертифікаційних органів.

  • Сертифікати якості – компанії з підтвердженням якості комплектуючих, мають пріоритет при купівлі. Найкращі сертифікати – це європейські з маркуванням СЕ. Тоді у вас буде повна впевненість належної перевірки у лабораторіях відповідно до стандартів.

  • Силові модулі – реле витримують до 250В напруги, контактори – до 1000В. Оскільки контактори мають дугогасну камеру та на порядок більшу мідну площу контакту, ми наполегливо рекомендуємо розглядати пристрої на контакторах. Ресурс таких станцій у рази більший, і немає небезпеки залипання реле. Як мінус, це вага, завдяки невеликому розміру пристрої на реле можуть важити на 500 грам легше.

  • Потужність – підійдуть 3,7 чи 11 кВт. Переплачувати за 22 кіловати безглуздо, бо дуже мало електрокарів може споживати стільки енергії.

  • Гарантія від сервісу – у разі браку ви можете здати бокс назад, отримавши новий пристрій безкоштовно. Майте на увазі, що більшість пристроїв з Китаю не мають сервісу, і потрібно відправляти до виробника за власний рахунок.
  • Пристрої захисного відключення та перевірка заземлення – наявність захисних механізмів вбереже ЗП та електрокари від перенапруг та ударів струмом.
  • Гнучкість кабелю під час морозу. Тут все зрозуміло, якщо кабель неможливо розмотати взимку, то й поїхати буде проблемно.

Чому варто купити власну електрозаправку для дому у нас?

Купуючи зарядну станцію у нас, у вас будуть:

  • гарантія та швидка робота сервісу
  • моделі від надійних виробників
  • налаштування після покупки
  • відповіді на запитання щодо вибору станції
  • знижки на наступні покупки.

При виборі електрокара придивляйтеся до зарядних пристроїв, що підходять до нього, щоб процес зарядки йшов швидко та безпечно. Звертайтеся до наших експертів, і вам підберуть оптимальну зарядку під ваш електромобіль та потреби! Це безкоштовно та заощадить кошти на помилковій покупці.