Нові моделі
Автомобілі на електриці стрімко набирають популярність Україні. На відміну від бензинових авто, електрокари не використовують викопне паливо для руху, тому їм не потрібні заправки. Для живлення акумулятора потрібен зарядний пристрій (ЗП), до якого підключається авто та живиться енергією.
Купити особисту зарядку для електромобіля потрібно для безпечної передачі енергії машині без ризику короткого замикання. Електромобілі можна заряджати від домашньої розетки, але це сильно навантажує проводку і незабаром викликає перенапругу. При використанні настінної електрозарядки зростає не тільки безпека, але й швидкість – зарядка електромобілів відбувається у кілька разів швидше за розетку, яка йде в комплекті.
Для більшості гібридних електрокарів підійде електрозарядка з мінімальною потужністю 3,7 кВт, але такі гібриди, як Panamera E-Hybrid та Mercedes GLE 450 DE, приймають потужність до 7 кВт (32А), ну а вище їм не потрібно. Купівля пристрою більшої потужності буде зайвою тратою грошей, звичайно якщо немає в планах наміру придбати чистий електрокар в найближчому майбутньому.
Розповсюдженими є зарядні станції на 11 кіловат, які використовують більшість електромобілів. Якщо порівнювати штатний пристрій, який йде в комплекті, то різницю видно одразу - наприклад, BMW i3 заряджає "повний бак" штатною розеткою на 10-12 Ампер (~ 2 кВт) цілих 10 годин, тоді як 11-кіловатною станцією всього 3 години.
Деякі електрокари споживають більше 11 кіловат, для них потрібна станція до 22 кВт. Але оскільки підзарядка високовольтної батареї автомобіля відбувається як мінімум дві години, варто подумати, чи потрібні такі великі потужності. Ну а для багатьох електрокарів, особливо з Китаю чи США, по одній фазі до 7 кВт достатньо.
Міжнародним стандартом IEC 61851-1 регламентується 4 режими:
Крім класифікації зарядки, існує поділ за типами штекерів, який регламентується міжнаціональними стандартами IEC 62196-2 для змінного та IEC 62196-3 для постійного струму:
Зарядний пристрій для електромобілів можна встановити майже в будь-якому місці. Ось найуспішніші варіанти:
Стіна приватного будинку – зарядний пристрій не перевищує 5 кг за масою, тому його легко утримає навіть стара стіна. Для захисту від вуличних опадів, таких як дощ, сніг, туман, зледеніння, потрібно перевірити наявність захисту корпуса станції від вологи, він має бути не нижче за IP65. Щоб пристрій був дійсно безпечним і в спеку, потрібно вибирати станції з заявленою можливістю встановлення на вулиці. У таких моделях, крім герметичності, ще й внутрішня електроніка розташована таким чином, щоб не перегріватися на сонці. Якщо станція не вологозахищена, то має бути обладнаний захист від вологи – навіс або короб, що часто ускладнює встановлення та нівелює економію.
Гараж – тут пристрій буде захищений від впливу опадів та знаходитиметься близько до місця стоянки автомобіля. У гаражах є розетки для заряджання електромобіля, що не потребує додаткового монтажу проводки.
Парковка – тут себе добре показують зарядні станції з онлайн-управлінням, які виключають незручності з отриманням розрядженного електромобіля в критичній ситуації. Тут краще підбирати станції з можливістю сповіщення Вас про раптове відключення подачі електрики, щоб Ви були повністю впевнені що електричний друг Вас не підведе перед поїздкою.
Без знання електрики встановлення ЗП стане проблемою. Скористайтеся послугами наших професіоналів. Спеціалізуючись на настінних пристроях, вони можуть підключити бокс без шкоди для комунікацій. Перед встановленням також варто перевірити якість заземлення, а не тільки його наявність. Звертайтесь до нас, і досвідчені електрики з вимірювальними інструментами встановлять зарядну станцію та проведуть випробування якості електропроводки у вашому будинку.
Купити безпечну станцію реально, якщо приділяти основним показникам належну увагу:
Виробник – не варто брати найбюджетніші пристрої, тому що це безпека електромобіля, бажано подивитися відгуки власників. Ціна дешевої зарядки для електромобілів може стати великою проблемою через 3-6 місяців, що нівелює економію купівлі небезпечного обладнання.
Країна-виробник – кожна з країн-виробників робить упор на вид роз'єму, та строгість сертифікаційних органів.
Сертифікати якості – компанії з підтвердженням якості комплектуючих, мають пріоритет при купівлі. Найкращі сертифікати – це європейські з маркуванням СЕ. Тоді у вас буде повна впевненість належної перевірки у лабораторіях відповідно до стандартів.
Силові модулі – реле витримують до 250В напруги, контактори – до 1000В. Оскільки контактори мають дугогасну камеру та на порядок більшу мідну площу контакту, ми наполегливо рекомендуємо розглядати пристрої на контакторах. Ресурс таких станцій у рази більший, і немає небезпеки залипання реле. Як мінус, це вага, завдяки невеликому розміру пристрої на реле можуть важити на 500 грам легше.
Потужність – підійдуть 3,7 чи 11 кВт. Переплачувати за 22 кіловати безглуздо, бо дуже мало електрокарів може споживати стільки енергії.
Купуючи зарядну станцію у нас, у вас будуть:
При виборі електрокара придивляйтеся до зарядних пристроїв, що підходять до нього, щоб процес зарядки йшов швидко та безпечно. Звертайтеся до наших експертів, і вам підберуть оптимальну зарядку під ваш електромобіль та потреби! Це безкоштовно та заощадить кошти на помилковій покупці.