Нові моделі
Найчастіше після покупки електромобіля приходить бажання максимально швидко зарядити свій транспортний засіб в домашніх умовах. Але спочатку електрична мережа будинку не була спроектована по такого великого споживача як батарея електромобіля, яка може безперервно споживати струм до 32А протягом декількох годин. Більшість будинків обладнано обмежувачами потужності до 5 кВт або автоматами на 25 Ампер за кожною фазою. У такому разі незамінним пристроєм буде динамічний балансувальник навантаження. Цей пристрій дозволяє прискорювати процес заряджання без навантаження на існуюче електропроведення.
Під час процесу зарядки електромобіль повністю підпорядковується параметрам зарядного пристрою, який якраз і призначений для моніторингу параметрів мережі та виставлення доступної для електрокара потужності. Тому кожен електрокар з розеткою Type 2, Type 1 або GB/T спроектований для динамічного регулювання струму споживання під час всього процесу зарядки. На сьогоднішній день, так розробили всі електромобілі у світі. Це ніяк не шкодить електричній системі автомобіля і ніяк не впливає на ресурс батареї, а тільки служить для безпечної підзарядки в умовах обмеженої потужності.
Во время зарядки модули динамической балансировки передают на зарядную станцию электромобиля информацию об общем потреблении: ток, мощность, напряжение. Электрозаправка, в свою очередь, отнимает эту мощность от общего лимита на дом и допустимый остаток передает на зарядку электромобиля. В таком случае, сразу после отключения мощних бытовых приборов, таких как электроплита, чайник или обогреватель, свободная мощность будет передана на ускорение процесса возобновления запаса хода. А для ограничителя мощности общее потребление так и останеться в пределах нормы, он не отключит вам напряжение.
У порівнянні з побутовою технікою, електромобіль досить великий споживач потужності і він легко може взяти до 7 кВт по кожній фазі. Якщо у вас в будинку підписаний договір на потужність нижче або трохи більше, то балансувальник навантаження просто незамінний. На введенні в будинок стоять розумні лічильники або автоматичні вимикачі (АВ), які відразу після перевищення ліміту відключають напругу у всьому будинку. У таких умовах досить важко заряджати електричку, адже, крім неї, є ще й інші споживачі в будинку, як чайник на 2 кВт або плита на 5 кВт. А вночі під час зарядки може включитися за розкладом та обігрівом будинку, лічильник у такий момент відключить всю мережу, на ранок буде і холодно і електромобіль не заряджений, балансувальник навантаження такого б не допустив. Якщо у вас ліміт нижче 40А, у більшості це 25A або 5Вт на фазу, тоді варто задуматися про пристрій, який прискорить процес і убезпечить від відключення всього будинку.
Розумний процес заряджання вимагає і розумних пристроїв. Процес динамічного балансування має відбуватися швидко і якість зв'язку максимально надійна і стійка до відмови. Кожен виробник намагається зробити передачу параметрів між станцією зарядки та модулем автоматичного балансування з мінімальною затримкою та максимальною швидкістю. Тому суми будуть лише продукти одного бренду. Тут не підійде розумний модуль і проста стандартна зарядка, яка йде в комплекті з авто, вона просто не має інтерфейсу підключення та обміну. У нашому магазині є різні по ціні модулі балансування для однофазного та трифазного електромобіля. Бажано купити зарядну станцію та модуль балансування одного виробника, тоді процес балансування потужності працюватиме максимально стабільно та ефективно.
Більшість брендів зробило такий продукт у вигляді модуля на din рейку, який потрібно встановити стразу після обмежувача потужності, щоб він вважав загальне споживання будинку та передавав параметри на станцію. При встановленні трифазного балансувальника, особливу увагу варто приділити підключенню фаз, потрібно щоб нумерація фаз співпадала із зарядною станцією, тільки в такому разі вимірювання та балансування працюватимуть коректно.
Розглядаючи варіанти потрібно врахувати що є моделі з підключенням по дроту, а є варіанти радіо зв'язку або по wifi. Обидва типи обміну відбуваються стабільно, бо протестовані перед випуском. У випадку з фізичним підключенням потрібно ще прокласти тонкий кабель від розподільної коробки з модулем до самої зарядної станції. Якщо дозволяє відстань, можна встановити WI-FI варіант роботи через домашній WIFI роутер або безпосередньо встановити з'єднання між пристроями. Спеціалісти EVnoon допоможуть Вам з вибором і в разі потреби встановлять "під ключ" зарядну станцію разом з таким балансувальником.