1. Megane E-Tech EV60
  2. Zoe
  3. Kangoo E-tech 2022
  4. City K-ZE
  5. та інші
Фільтри
0 грн790 000 грн

Нові моделі

показано 1—18 з 133 товарів
Топ продаж
В наявності
23 900 грн 25 500 грн
Топ продаж
В наявності
25 900 грн 27 000 грн
Топ продаж
В наявності
28 500 грн
Топ продаж
В наявності
24 500 грн
Топ продаж
В наявності
22 900 грн 23 000 грн
В наявності
75 500 грн 78 500 грн
Топ продаж
В наявності
34 200 грн
В наявності
36 900 грн
Топ продаж
В наявності
34 200 грн
В наявності
22 900 грн
В наявності
25 500 грн
В наявності
24 900 грн
В наявності
22 900 грн
В наявності
28 900 грн
Топ продаж
В наявності
28 200 грн 32 200 грн
В наявності
15 700 грн 15 900 грн
В наявності
9 700 грн 10 500 грн
В наявності
17 500 грн 18 500 грн

У цьому каталозі підібрані зарядні пристрої для Renault Megane E-Tech EV60, Zoe, Zoe ZE 50 R135, Kangoo E-tech 2022, City K-ZE та інших модифікацій Renault. Швидкість заряджання залежить від кількості фаз у зарядному порту електромобіля та типі розетки живлення.

Навіщо купувати зарядну станцію, якщо є штатна від Renault

При покупці нового Renault в багажнику можна знайти портативну зарядку. Але такий зарядний пристрій розрахований на резервну підзарядку в нештатному випадку, якщо ваша основна залишилась в іншому місці. Штатні зарядки від Renault мають слабкі реле на 10А або 16А, які не розраховані на часту і тривалу зарядку. Потужності таких зарядок на 2.2 кВт або 3 кВт вистачає для поповнення запасу ходу до найближчої електрозаправки. До того ж штатні електрозарядки Renault не володіють тим функціоналом, та не мають сервісної підтримки.

Яку станцію вибрати: універсальну або фірмову Renault

Індивідуальні зарядні станції для конкретної марки Renault це не більше, ніж маркетинговий міф. Універсальний виріб стороннього виробника завжди краще фірмової Renault. Якщо станція має сертифікат якості та безпеки, то вона однаково добре буде заряджати як Renault так і будь-який електромобіль. Це як із бензином, не існує ж бензину тільки для Renault. Якісна станція підтримує повний протокол зарядки який реалізований в Renault Megane E-Tech EV60 та інших Renault. Якщо ви віддаєте перевагу фірмовим пристроям від автовиробників, у нас є й такі, але найчастіше це станція стороннього виробника з улюбленою вами наклейкою Renault. Не варто звертати увагу на найдешевші станції, в яких протокол передачі реалізований не повністю, у кращому випадку зарядка просто не піде, у гіршому вона може закидати помилки в бортовому контролері, які на сервісі потрібно буде очистити для відновлення процесу зарядки.

Як підібрати зарядну станцію для Renault?

Найкраще підбирати станцію за кількістю фаз зарядного порту Renault. Під європейську модель Renault з Type 2 краще брати зарядний пристрій на три фази 11 кВт або 22 кВт, це найкращі умови для заряджання будинку. Розподілена зарядка по трьох фазах рівномірно навантажуватиме вашу мережу, без відчутного просідання.
Якщо у вас дома тільки одна фаза, не варто засмучуватися, в однофазному режимі силовий інвертор може паралельно працювати і споживати потужність до 7кВт. Однофазне підстроювання до 32А можуть робити деякі моделі Renault. Наші технічні консультанти підкажуть, чи зможе ваш Renault з Європи споживати в однофазному режимі 7.4 кВт, чи можливо лише по 3x16, по 3.7 кВт на кожну фазу. Китайські електромобілі Renault з розеткою GBT в основному йдуть на одну фазу 7.4 кВт . Якщо в розетці для змінного струму є два нижні піни, то можлива прискорена зарядка до 22 кВт за трьома фазами, за умови що у вас дома є трифазна мережа. Якщо у вас кілька електромобілів, то вибір оптимальної зарядної станції потрібно робити за моделлю з найбільш потужним бортовим інвертором. Якщо автомобілі з різних ринків, тоді використати перехідник. Пам'ятайте, особливу увагу варто приділити силовим модулям та сертифікатам безпеки.

Яким має бути зарядний пристрій для Renault?

Головних функцій лише кілька, вони відповідають за безпеку під час заряджання:

  • УЗО - найголовніше що має бути в зарядці, це пристрій захисного відключення. Це захистить водія від ураження струмом при контакті з металевим кузовом автомобіля. Витік струму може статися у Renault після неправильного чи неякісного ремонту, через пробиту ізоляцію проводів або через контакт батареї з кузовом. Для захисту від змінного струму достатньо УЗО тип А (30mA), для захисту від постійного струму з високовольтної батареї 400V потрібно УЗО тип B (6mA DC).
  • Моніторинг заземлення - у разі пробою ізоляції, наприклад, у дощ, небезпечна напруга піде в землю, а ПЗВ моментально відключить процес зарядки до з'ясування причин. Якісна зарядна станція проводить моніторинг наявності заземлення постійно, а не тільки в момент підключення штекера зарядки.
  • Перевірка якості напруги - висока напруга небезпечна для силового інвертора під капотом електромобіля, швидке відключення запобігає поломці. Своєчасне вимірювання напруги дозволить довго і безпечно заряджати високовольтну батарею.

Інші функції підвищують зручність досвіду використання і не впливають на безпеку. Такі пристрої можуть бути оснащені віддаленим доступом, дисплеєм, програмою для смартфона, балансуванням навантаження, OCPP протоколом, таймером для старту в нічний час, коли найдешевша електрика.

Де заряджати електромобілі Renault

Зручніше зарядити Renault в домашніх умовах, коли він очікує вашої наступної поїздки. Зарядити електромобіль можна практично від будь-якої розетки 220В. Бажано купити зарядний пристрій із вимкненням заземлення, щоб гарантовано можна було поповнити запас ходу в екстреній ситуації від невідомої розетки. Деякі умільці знаходять спосіб заряджати електромобіль у багатоквартирному будинку через подовжувач або перенесення з вікна. Але такий варіант не безпечний, правильніше спустити провід по ліфтовій шахті разом з усіма проводами і підкопати провід до вашого паркомісця або підземного паркінгу. Заряджати електромобіль у гаражі найзручніше рішення, це і близько до приватного будинку і там уже підведено електрику.

Як правильно робити зарядку електромобілів Renault

Для початку потрібно перевірити, щоб не було води в роз'ємі електромобіля. Потім потрібно підключити зарядний пристрій до сухої розетки та дочекатися сигналу готовності від блоку управління. Заряджати авто від побутової розетки зарядним кабелем без блоку управління не можна, це зашкодить ваш дорогий гібрид або електромобіль. Підготовка може тривати від кількох секунд до хвилини, залежно від виробника. Після сигналу Ready можна підключати штекер до електромобіля. Відключати зарядку також потрібно в правильній послідовності. Спочатку розблокувати ваш Renault, щоб він припинив процес споживання струму, через кілька секунд витягти плуг із електромобіля. І тільки потім відключити зарядний пристрій від розетки живлення.

Де купити відповідний зарядний пристрій для Renault?

Кращі безпечні зарядні станції для Renault купити можете в нашому каталозі, підібрані зарядки підійдуть для Renault Megane E-Tech EV60, Zoe, Zoe ZE 50 R135, Kangoo E-tech 2022, City K-ZE, та інших електричних автомобілів. EVnoon - вузькоспеціалізований супермаркет з обладнання для електромобілів, ми підібрали лише якісні та безпечні електрозаправки для електромобілів. Зверніться до наших експертів у чат або по телефону, і ми допоможемо з вибором кращої станції під електрокар.

Потрібна установка зарядної станції? Надішліть нам відео точки монтажу та досвідчені електрики оцінять план робіт для швидкої установки за кілька годин. Для безпеки електрик перевірить якість заземлення, ізоляцію провідників, налаштує потужність під тип розетки або встановить потужну розетку на 32А.