Нові моделі
У цьому каталозі підібрані зарядні пристрої для Volkswagen ID.4 Pure, ID4 Pure Plus, ID.4 Crozz Pure, ID.4 Pro, ID 4 Prime, ID.6 Pure Pro, ID.6 Lite Pro, ID.6 X Pro, ID.6 Crozz Pure+, ID.6 Prime, e-Up!, ID.3 Pro, ID.3 Pro Performance, e-Golf, e-Lavida, e-Bora, ID. Buzz, ID.5 Pro, ID.5 Pro Performance, ID.5 GTX та інших модифікацій Volkswagen. Швидкість заряджання залежить від кількості фаз у зарядному порту електромобіля та типі розетки живлення.
При покупці нового Volkswagen в багажнику можна знайти портативну зарядку. Але такий зарядний пристрій розрахований на резервну підзарядку в нештатному випадку, якщо ваша основна залишилась в іншому місці. Штатні зарядки від Volkswagen мають слабкі реле на 10А або 16А, які не розраховані на часту і тривалу зарядку. Потужності таких зарядок на 2.2 кВт або 3 кВт вистачає для поповнення запасу ходу до найближчої електрозаправки. До того ж штатні електрозарядки Volkswagen не володіють тим функціоналом, та не мають сервісної підтримки.
Індивідуальні зарядні станції для конкретної марки Volkswagen це не більше, ніж маркетинговий міф. Універсальний виріб стороннього виробника завжди краще фірмової Volkswagen. Якщо станція має сертифікат якості та безпеки, то вона однаково добре буде заряджати як Volkswagen так і будь-який електромобіль. Це як із бензином, не існує ж бензину тільки для Volkswagen. Якісна станція підтримує повний протокол зарядки який реалізований в Volkswagen ID.4 Pure та інших Volkswagen. Якщо ви віддаєте перевагу фірмовим пристроям від автовиробників, у нас є й такі, але найчастіше це станція стороннього виробника з улюбленою вами наклейкою Volkswagen. Не варто звертати увагу на найдешевші станції, в яких протокол передачі реалізований не повністю, у кращому випадку зарядка просто не піде, у гіршому вона може закидати помилки в бортовому контролері, які на сервісі потрібно буде очистити для відновлення процесу зарядки.
Найкраще підбирати станцію за кількістю фаз зарядного порту Volkswagen.
Під європейську модель Volkswagen з Type 2 краще брати зарядний пристрій на три фази 11 кВт або 22 кВт, це найкращі умови для заряджання будинку. Розподілена зарядка по трьох фазах рівномірно навантажуватиме вашу мережу, без відчутного просідання.
Якщо у вас дома тільки одна фаза, не варто засмучуватися, в однофазному режимі силовий інвертор може паралельно працювати і споживати потужність до 7кВт. Однофазне підстроювання до 32А можуть робити деякі моделі Volkswagen.
Наші технічні консультанти підкажуть, чи зможе ваш Volkswagen з Європи споживати в однофазному режимі 7.4 кВт, чи можливо лише по 3x16, по 3.7 кВт на кожну фазу.
Китайські електромобілі Volkswagen з розеткою GBT в основному йдуть на одну фазу 7.4 кВт . Якщо в розетці для змінного струму є два нижні піни, то можлива прискорена зарядка до 22 кВт за трьома фазами, за умови що у вас дома є трифазна мережа.
Якщо у вас кілька електромобілів, то вибір оптимальної зарядної станції потрібно робити за моделлю з найбільш потужним бортовим інвертором. Якщо автомобілі з різних ринків, тоді використати перехідник. Пам'ятайте, особливу увагу варто приділити силовим модулям та сертифікатам безпеки.
Головних функцій лише кілька, вони відповідають за безпеку під час заряджання:
Інші функції підвищують зручність досвіду використання і не впливають на безпеку. Такі пристрої можуть бути оснащені віддаленим доступом, дисплеєм, програмою для смартфона, балансуванням навантаження, OCPP протоколом, таймером для старту в нічний час, коли найдешевша електрика.
Зручніше зарядити Volkswagen в домашніх умовах, коли він очікує вашої наступної поїздки. Зарядити електромобіль можна практично від будь-якої розетки 220В. Бажано купити зарядний пристрій із вимкненням заземлення, щоб гарантовано можна було поповнити запас ходу в екстреній ситуації від невідомої розетки. Деякі умільці знаходять спосіб заряджати електромобіль у багатоквартирному будинку через подовжувач або перенесення з вікна. Але такий варіант не безпечний, правильніше спустити провід по ліфтовій шахті разом з усіма проводами і підкопати провід до вашого паркомісця або підземного паркінгу. Заряджати електромобіль у гаражі найзручніше рішення, це і близько до приватного будинку і там уже підведено електрику.
Для початку потрібно перевірити, щоб не було води в роз'ємі електромобіля. Потім потрібно підключити зарядний пристрій до сухої розетки та дочекатися сигналу готовності від блоку управління. Заряджати авто від побутової розетки зарядним кабелем без блоку управління не можна, це зашкодить ваш дорогий гібрид або електромобіль. Підготовка може тривати від кількох секунд до хвилини, залежно від виробника. Після сигналу Ready можна підключати штекер до електромобіля. Відключати зарядку також потрібно в правильній послідовності. Спочатку розблокувати ваш Volkswagen, щоб він припинив процес споживання струму, через кілька секунд витягти плуг із електромобіля. І тільки потім відключити зарядний пристрій від розетки живлення.
Кращі безпечні зарядні станції для Volkswagen купити можете в нашому каталозі, підібрані зарядки підійдуть для Volkswagen ID.4 Pure, ID4 Pure Plus, ID.4 Crozz Pure, ID.4 Pro, ID 4 Prime, ID.6 Pure Pro, ID.6 Lite Pro, ID.6 X Pro, ID.6 Crozz Pure+, ID.6 Prime, e-Up!, ID.3 Pro, ID.3 Pro Performance, e-Golf, e-Lavida, e-Bora, ID. Buzz, ID.5 Pro, ID.5 Pro Performance, ID.5 GTX, та інших електричних автомобілів. EVnoon - вузькоспеціалізований супермаркет з обладнання для електромобілів, ми підібрали лише якісні та безпечні електрозаправки для електромобілів. Зверніться до наших експертів у чат або по телефону, і ми допоможемо з вибором кращої станції під електрокар.
Потрібна установка зарядної станції? Надішліть нам відео точки монтажу та досвідчені електрики оцінять план робіт для швидкої установки за кілька годин. Для безпеки електрик перевірить якість заземлення, ізоляцію провідників, налаштує потужність під тип розетки або встановить потужну розетку на 32А.